Didžiausia vaikų traumų ir žūčių priežastimi iki šiol išlieka automobilių avarijos. Statistika rodo, kad maždaug kas penkta avarija baigiasi vaikų žūtimis arba didelėmis traumomis. Todėl ES nuspręsta kelti saugumo standartus automobilinėms kėdutėms.

i-Size (UN R129) yra naujausias automobilinių kėdučių saugumo standartas. Jis įsigaliojo visose Europos Sąjungos šalyse nuo 2013 liepos mėnesio. Lygiagrečiai autokėdutėms galios ir senasis ECER44/04 standartas. To priežastis yra ta, kad didelė dalis automobilių yra pakankamai seni, neturintys Izofix jungčių. Ilgalaikėje perspektyvoje reikia tikėtis, kad automobilinės kėdutėės turės atitikti tik i-Size standartą, o senojo ECER44/04 nebeliks. Iki to  laiko vienos autokėdutės bus sertifikuotos pagal i-Size, kitos pagal ECER44/04
Tyrimai rodo, kad i-Size atitinkančios automobilinės kėdutės yra dvigubai saugesnės už tas, kurios atitinka ECER44/04. Kokius naujus reikalavimus turės atitikti saugios automobilinės kėdutės paga i-Size:

  1. Senasis standartas reikalavo, kad nugara į priekį turi būti vežami vaikai iki 9 kg (9-12 mėnesių). Dabar šis amžius padidintas iki 15 mėnesių ir/arba 75/80 cm ūgio. Dauguma autoavarijų yra susidūrimai kaktomuša. Tokio autoįvykio metu automobilis staigiai dūžta ir staigiai sustoja atsitrenkęs į kliūtį. Kai vaikas sėdi automobilinėje kėdutėje veidu į priekį, jo galvytė (sunkiausia viršutinė kūno dalis) iš inercijos lėks į priekį - taip vaiko kaklui ir galvytei atsiranda didžiulė sužeidimo rizika. Pvz., jei automobilis iki susidūrimo važiavo 50 km/h greičiu, vaiko galvą ir kaklą veiks maždaug 300 kg jėga. Ypatingai tai pavojinga vaikiškam kūno sudėjimui - lyginant su suaugusiojo kno sudėjimu jų galvytė yra santykinai didesnė, jų nugaros ir kaklo raumenys yra dar silpni, o vaikų reakcijos refleksai yra dar neišsivystę.Testai rodo, kad vežnat vaiką autokėdutėse nugara į priekį smūgio apkrova, tenkanti vaiko kaklui, yra 5 kartus mažesnė, lyginant su tuo atveju, kai vaikas vežamas veidu į priekį
  2. Galbūt atkreipėte dėmesį, kad i-size standarte parenkant automobilinės kėdutės dydį vaikui, rišamasi ne prie vaiko svorio, bet prie jo amžiaus ir ūgio. Tokiu būdu išvengiama situacijų, kai vaiko galva kyšo virš autokėdutės arba netelpa jo kojytės
  3. Pirmą kartą kuriant automobilinių kėdučių standartą numatyti konkretūs kriterijai, kad automobilinė kėdutė būtų saugi šoninio smūgio (side impact) atveju. Šoninis smūgis yra ypatingai pavojingas todėl, kad vaiko galvytė nuo smūgio juda daug greičiau nei kūnas - todėl vaikai gauna sunkias kaklo ir galvos traumas.
  4.  i-Size automobilinės kėdutės lengviau sumontuojamos automobilyje ir neteisingo sumontavimo tikimybė daug mažesnė ? nes šios automobilinės kėdutės turi būti montuojamos automobilyje paprastai, įdedant kėdutę ir ją fiksuojant, bet nenaudojant automobilio diržo. Pagal i-Size autokėdutės turi būti montuojamos Izofix sistemos pagalba.
  5. I-Size standartas labiau atitinka šiuolaikinius automobilių ir autokėdučių dizaino ir konstrukcinius sprendimus. Iki šiol norint saugiai naudoti autokėdutes, ne visos automobilinės kėdutės būdavo tikdavo konretiemsautomobilių modeliams. Tačiau visos i-Size automobilinės kėdutės tiks visiems automobiliams, kuriuose įrengta Izofix sistema.