Negaunu užsakymo pavirtinimo - ką daryti?

Kartais klientai teiraujasi, ką daryti, jei negauna užsakymo patvirtinimo. Visa informacija apie užsakymo būklę, pristatymą ir einamuosius klausimus siunčiama el.paštu, todėl perkant vaikiškas prekes internetu labai svarbu sekti el.laiškus.

Mūsų parduotuvėje užsakymo pavirtimas siunčiamas automatiškai be žmogaus įsikišimo.

Taip pat Jums siunčiamas pranešimas el. paštu apie siuntos atidavimą kurjeriui.

Kurjeris informuoja Jus apie siuntos pristatymą sekančiu būdu:

1. Ryte gausite SMS su kurjerio kontaktais ir planuojamu pristatymo laiku. Jūs galite paskambinti nurodytu numeriu ir pasiderinti pristatymo laiku.

2. Prieš veždamas prekes kurjeris turi Jums paskambinti. Iš praktikos žinome, kad kurjeriui ne visada tai pavyksta (užjauskite jį, juk jam per dieną tenka apskambinti keliasdešimt klientų). Todėl jei planuojate nebūti namie, patariame pasiskambinti kurjeriui patiems - tuomet Jūs būsite užtikrinti:))))

Jei Jūs negaunate el.laiško iš [email protected], patariame Jums atlikti tokius veiksmus:

1. Pasitikrinti ne tik pagrindinį, bet ir "Reklamos (Promotions)" segtuvą. Jei rasite ten mūsų laišką, Jums pažymėti mūsų laišką ir su pele nuvilkti jį į "Pagrindinį (primary)" segtuvą.

kaip perkelti laišką iš reklamų

Sekantį kartą Gmail žinos, kad laiškus iš [email protected] reikia dėti į pagrindinį segtuvą ir Jūs nebepraleisite mūsų laiškų.

2. Pasitikrinkite savo rekvizitus ir el.paštą. Jei padarėte klaidą - parašykite [email protected]. Mes Jums atsiųsime užsakymą.

3. Jei nei vienas iš aukščiau nurodytųjų būdų nesuveikė - parašykite [email protected]. Mes Jums atsiųsime užsakymą.

 

Sėkmės apsiperkant:))))